fredag 4 augusti 2017

lite regnigt a little bit rainy...


there is a translator to the right
Det har blommat verkligen MAGISKT här i Maleviken länge nu...
helt underbart, men torkan har varit lite jobbig, så jag har verkligen önskat mig massor med REGN
och JA nu får jag så jag tiger..... lite lite för mycket regn....
haha .. aldrig är man riktigt nöjd :)

men vad gör det att lite ROSOR regnar sönder, det kommer ju NYA hela tiden...
en mycket tålig ros är den på bilderna i detta inlägg
en starkväxande klängros "Grand Award"...
mycket tålig och blomvillig, men tyvärr utan fin doft....

och efter REGN kommer SOL.. så snart är trädgården helt MAGISK igen... ni ska få se :)
vill ni se lite FILM från min trädgård, klicka HÄR
och missa inte min fina UTLOTTNING
Vinnaren dras på Söndag....
ni som gillar det jag gör
 kan lätt följa mig på
där jag heter rosegardenmalevik
eller Facebook
där jag heter 
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar